Gå vidare till innehåll

Betala senare med Klarna.

Klarna

    Klarna Hjälp

    Jag har ett problem med min beställning.

    Om du har gjort en beställning via Klarna och har problem med din beställning eller vill returnera din produkt, vänligen kontakta oss först på info@nordica-stockholm.se

    *Den genomsnittliga väntetiden för en kund är 4x snabbare om de kontaktar oss direkt istället för att konsultera Klarna-appen!

    Min beställning är försenad men jag måste betala Klarna.

    Du kan enkelt skjuta upp din betalning via Klarna-appen. Vänligen följ dessa steg:

    1. Klicka på " Betala " i slutet av ordern.
    2. Klicka på '' Förläng betalningsfristen ''.
    3. Klicka på ''Bekräfta''.

    Din betalningsfrist har nu förlängts med 10 dagar!

    Efter förlängningen, vänligen kontakta oss på info@nordica-stockholm.se

    Jag skulle vilja returnera min beställning.

    För att enkelt returnera beställningen, kontakta oss på info@nordica-stockholm.se så skickar vi returinstruktionerna till dig inom 24 timmar.

    Jag är missnöjd med kvaliteten.

    För en lämplig lösning, vänligen kontakta info@nordica-stockholm.se så kommer vi att försöka ersätta dig.

    Varor saknas eller är skadade.

    Kontakta oss på info@nordica-stockholm.se och ange vilka produkter som saknas eller är skadade. Vi kommer då omedelbart att skicka dig en ny produkt eller återbetala inköpspriset för den aktuella artikeln.